sobota, 8 grudnia 2012

Biała kiełbasa

Na dzisiejszą kolację wybrałam moją ulubioną białą kiełbasę z cebulką , sosem i białym chlebem. Wiem, że to banalnie proste ale może komuś się przyda w sytuacji gdy akurat brak pomysłu na szybką i sycącą kolację.
Przepis mojego męża


Składniki:
  • 3 białe kiełbasy 
  • 2 duże cebule 
  • pieprz czarny
  • maggi 
  • masło
Sposób przygotowania:
  • kiełbasę wstawiamy do garnka z zimną wodą i ją parzymy na małym ogniu (czyli doprowadzamy do wrzenia)
  • w między czasie kroimy cebule w cienkie paski i wkładamy najlepiej do 0,5l garnka, zalewając ją wodą, całość stawiamy na mały ogień dodając pieprzu i maggi w dużej ilości, tak aby sos miał brązowawy kolor, gotujemy doprowadzając do wrzenia ciągle mieszając
  • sparzoną kiełbasę nacinamy z jednej strony i smażymy na palelni z odrobina masła 
  • podajemy na dwa sposoby: ja cebulę z sosem podaje w osobnej miseczce a kiełbasę na talerzy ale można również podać wszystko razem. W sosie maczamy sobie świeży pszenny chleb. 
  • Spożywać z ketchupem, musztardą i chrzanem 
Kolację taką najczęściej przygotowuje mój mąż, więc na moje pytanie ..."kochanie możesz mi powiedzieć jak Ty przygotowujesz białą kiełbasę" otrzymałam taką właśnie odpowiedź hehe 

ida do biedronki i kupuja czy wuszty biole potym je waza w wodzie na lekkim logniu a w miendzyczosie lobierom jedna wielko cebula i jom kroja w plosterki cienkie - potym daja to do malego gorczka na maly logien dodaja pieprzu i duzo magi i zalywom to wodom zimnom - a magi daja tyle zeby woda bola drech czorno i na malym logniu sie to pyrko. jak wuszt  je fertich to na patelka daja trocha masla i je rozpuszczom potem na to klada te wuszty czy na patelka i z jednym strony nacinom je trocha i na malym logniu je smaza az bydom tekko bronzowe i tyla. na talyz daja keczup zymft i chrzon a do tego suchy bioly chlym
smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...